2012年9月25日星期二

CHANEL tassen zomer 2012

De Chanel tassen voor zomer 2012 zijn werkelijk wonderschoon. Karl Lagerfeld liet zich voor deze collectie dan ook leiden door de schoonheid van de onderwaterwereld.
Voor de Chanel show van zomer 2012 toverde Karl Lagerfeld zijn catwalk om tot een strand. Voor de collectie liet de ontwerper zich inspireren door de oceaan waarbij de nadruk lag op de helderheid en de elegantie van de onderwaterwereld. Natuurlijk voerde de Kaiser dit thema ook door in de chanel handbags online.
Chanel tassen voor zomer 2012 zijn trouw aan het DNA van het modehuis, maar hebben een iets lichtere en frissere touch dan normaal. De collectie bestaat uit schoudertassen, totes, clutches en flip bags in parelachtige metallics, pastels of hebben een iriserende glans. Qua materiaal koos Karl voor alligator, lamsleer, satijn, lovertjes en kalfsleer.
In deze collectie is ook een belangrijke rol weggelegd voor de nieuwe Boy Bag. Dit model is een frissere en jongere variant van de klassieke Chanel tas. De Boy tas is voor dit seizoen uitgevoerd in iriserend kalfsleer, exotisch leer, pasteltinten en metallics.louis vuitton knockoffs
Tot slot bevat de collectie Chanel tassen voor zomer 2012 nog een zevental Outstanding Pieces. Voor deze exclusieve tassen putte Karl ook inspiratie uit de oceaan. Wat zich onder meer vertaalt in een clutchs in de vorm van een schelp en flip bags met glitters.

Hoewel ik al een tijdje niet zo onder de indruk was van de nieuwe chanel black burgundy quilted tassen, is dat door deze zomercollectie totaal veranderd. Zo zou ik graag een pastelkleurige Boy aan mijn garderobe toevoegen. Daarnaast heb ik ook mijn hart verloren aan de schelp clutch versierd met parels, helaas heeft deze alleen een astronomisch hoog prijskaartje.

2012年9月20日星期四

Muhammad Ali Joins Louis Vuitton’s Core Values Campaign


The latest personality to feature in Louis Vuitton’s Core Values advertising campaign is among the most outstanding athletes the world has ever seen – indeed, he was crowned “Sportsman of the Century” by Sports Illustrated in 1999. Louis Vuitton is proud to present “The Greatest”: Muhammad Ali.
The first ever 3-time World Heavyweight Champion, Muhammad Ali defeated every top heavyweight in his era, which is widely regarded as the golden age of heavyweight boxing. He was involved in some of the greatest bouts in boxing history, including the “Fight of the Century” against his rival Joe Frazier at Madison Square Garden in 1971 and the “Rumble in the Jungle” in Zaire in 1974, when he regained his world title from George Foreman. Muhammad Ali’s unorthodox boxing style – which he famously described as “float[ing] like a butterfly, sting[ing] like a bee” – brought unprecedented grace and speed to the heavyweight category.
An athlete, artist, humanitarian, and outspoken political figure of unwavering integrity, Ali changed the world around him and remains a figure of inspiration to millions.
For Louis Vuitton, Muhammad Ali was photographed by Annie Leibovitz at his home in Arizona, watching one of his grandsons who, wearing a pair of boxing gloves, stands proudly as if waiting to enter the ring. Is this young boy preparing to follow in the footsteps of his illustrious grandfather? The tagline reads: “Some stars show you the way. Muhammad Ali and a rising star. Phoenix, Arizona.”
Yves Carcelle, Chairman and CEO of Louis Vuitton, comments: “Muhammad Ali is the epitome of an outstanding personality – a true living legend in boxing and far beyond. We are honoured that he agreed to be photographed for the Core Values campaign, and delighted with the way this beautiful portrait of the champion and his grandson captures the idea of transmission, which is of great significance to Louis Vuitton.”
The visual of Muhammad Ali will appear in international titles from 15th June 2012. Ahead of the print campaign, a teaser will be launched exclusively on the tablet version of the website on 13th June and two days later on louisvuitton.com, revisiting some of the most memorable moments and quotes from the boxer’s astonishing career. This will be followed, at the end of July, by a participative video campaign featuring the rapper Yasiin Bey and the graffiti artist Shoe, who will each interpret in their own style some of Muhammad Ali’s immortal words. Both the teaser and the participative campaign can be viewed at louis vuitton knockoffs /thegreatest.